KALENDARZ WYDARZEŃ

KALENDARZ  ROKU  SZKOLNEGO  2018/2019 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 73
IM.
GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA UL. GLINIANA 30, 50-525 WROCŁAW

Organizacja roku szkolnego 2020/2021

1 września 2020 Rozpoczęcie roku szkolnego
23-31 grudnia 2020 Zimowa przerwa świąteczna
18.01.2021 – 31.01.2021 Ferie zimowe
1 kwietnia – 6 kwietnia 2021 Wiosenna przerwa świąteczna
26 czerwca 2021 Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno–wychowawczych
27 czerwca – 31 sierpnia 2021 Ferie letnie
Dni ustawowo wolne od zajęć szkolnych:
11 listopada 2020 (środa)

1 stycznia 2021 (piątek)

6 stycznia 2021 (środa)

3 maja 2021 (poniedziałek)

3 czerwca 2021 (czwartek)

Dodatkowe dni wolne:
2 listopada 2020 r – odpracowane w sobotę 17 października 2020 r.

4 stycznia 2021 (poniedziałek) odpracowane  w sobotę 7 listopada 2020 r.

5 stycznia 2021 (wtorek) odpracowane  w sobotę 14 listopada 2020 r.

 

Dni bez zajęć dydaktyczno – wychowawczych (tylko zajęcia opiekuńcze w świetlicy)
14 października 2020 (środa)

30 października 2020 (piątek)

15 stycznia 2021 (piątek)

04 czerwca 2021 (piątek)

18 czerwca 2021 (piątek)

 

 

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY (termin egzaminu próbnego dla klas 8 ustala CKE):

– 25. 05. 2021 (wtorek) – egzamin: język polski

– 26. 05. 2021 (środa) – egzamin: matematyka

– 27. 05.  2021 (czwartek) – egzamin: język angielski

Wycieczki szkolne

– Klasowe i szkolne wycieczki dla klas I – VIII odbywają się zgodnie ze Statutem Szkoły w ostatnim tygodniu maja, tj. 10 do 14 maja 2021 r.

Konsultacje dla uczniów

– Konsultacje nauczycieli dla uczniów odbywają się w ramach zajęć wyrównawczych. Terminarz zajęć na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej szkoły.

Zajęcia pozalekcyjne
dla klas I – VIII

– W szkole realizowane są w ciągu tygodnia zajęcia pozalekcyjne w formie: kół zainteresowań, zajęć wspierających edukację i rozwój ucznia oraz zajęcia specjalistyczne: gimnastyka korekcyjna, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia terapeutyczne, zajęcia logopedyczne, zajęcia socjoterapeutyczne.

– Informacje na temat zajęć są dostępne u wychowawcy klasy, na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej szkoły.

INNE WAŻNE INFORMACJE

  • OBIADY – wydawanie obiadów od godz. 12.25 – 13.50. Cena jednostkowa obiadu – 6 zł. Informacja o miesięcznej opłacie za obiady będzie umieszczana na tablicy informacyjnej w holu przed wejście do szkoły (gablota pedagoga/psychologa) i stronie internetowej szkoły.
    Wpłaty należy dokonywać z góry, do ostatniego dnia każdego miesiąca – DECYDUJE DATA WPŁYWU. Odwołanie w celu jego odpisania należy zgłosić w godz. 6.30 – 8.00 w sekretariacie, na portierni lub telefonicznie
    71 798-68-62 wewnętrzny 150 w dniu, w którym dziecko nie będzie jadło posiłku. Obowiązek odwoływania obiadów spoczywa na rodzicach/opiekunach.

  • ELEKTRONICZNY DZIENNIK LIBRUS – w roku szkolnym 2019/2020 szkoła kontynuuje pracę z dziennikiem elektronicznym – LIBRUS Synergia, który umożliwi rodzicom bieżącą kontrolę frekwencji i postępów w nauce dzieci. Za pomocą systemu każdy rodzic będzie mógł korespondować z dowolnym nauczycielem, sprawdzać, czy dziecko uczestniczy w zajęciach oraz jakie otrzymuje oceny. Wystarczy zalogować się na swoje konto przez stronę https://synergia.librus.pl, wpisując LOGIN i HASŁO (system rozpoznaje wielkość liter). Wymiana informacji z wychowawcą nie wymaga konfigurowania skrzynek pocztowych lub wypełniania skomplikowanych formularzy. Dane o ocenach i frekwencji są przedstawiane w postaci zestawień oraz aktualizowane na bieżąco przez nauczycieli. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania są pod adresem: https://synergia.librus.pl/faq

Przypomnienie:

  • Uczeń może zostać zwolniony z zajęć wychowania fizycznego wyłącznie na wniosek rodziców/opiekunów, na czas podany w zaświadczeniu lekarskim oraz po wydaniu decyzji przez dyrektora szkoły (należy przedłożyć w sekretariacie podanie rodzica do dyrektora wraz
    z zaświadczeniem lekarskim).

  • Uczeń może być zwolniony z lekcji/zajęć szkolnych tylko po okazaniu pisemnej prośby rodziców/opiekunów lub osobiście przez rodziców/opiekunów. Dzieci nie będą zwalniane na telefoniczną prośbę rodziców/opiekunów.

  • Wzory zwolnień i usprawiedliwień znajdują się na szkolnej stronie internetowej (zakładka RODZICE/DRUKI SZKOLNE) i u wychowawcy.

  • W trosce o bezpieczeństwo wszystkich dzieci – wejście na teren szkoły rodziców/opiekunów oraz innych osób postronnych jest możliwe wyłącznie po wpisaniu się w REJESTR OSÓB WCHODZĄCYCH DO SZKOŁY, który jest u pani woźnej. 

  • W trosce o bezpieczeństwo wszystkich dzieci – podczas lekcji i przerw nauczyciele nie będą udzielać konsultacji rodzicom/opiekunom.
    Zapraszamy na zebrania i konsultacje dla rodziców / opiekunów wg niniejszego kalendarza, a w sprawach bardzo pilnych proszę dzwonić do pokoju nauczycielskiego – nr tel.: 71 798 68 62 wew. 200 lub kontaktować się poprzez pocztę LIBRUS Synergia na konta poszczególnych nauczycieli.

  • Kalendarz zostanie umieszczony na szkolnej stronie internetowej, w gablocie w holu oraz rozdany rodzicom na pierwszym zebraniu w dniu 10 września 2019r.

  • Komunikaty i informacje bieżące będą podawane rodzicom na stronie internetowej szkoły lub / i w Librusie.